4 червня 2015 року під головуванням начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за участю представників структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради проведено нараду з питань аналізу здійснення регуляторної діяльності виконавчим комітетом та Полтавською міською радою за 5 місяців 2015 року19.06.2015, 10:30 4 червня 2015 року під головуванням начальника управління адміністративних послуг Полтавської міської ради за участю представників структурних підрозділів виконавчого комітету Полтавської міської ради проведено нараду з питань аналізу здійснення регуляторної діяльності виконавчим комітетом та Полтавською міською радою за 5 місяців 2015 року; дотримання вимог чинного законодавства щодо державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності та здійснення відстеження результативності прийнятих регуляторних актів. В ході наради присутніх проінформовано про підсумки здійснення регуляторної діяльності виконавчим комітетом та Полтавською міською радою за 5 місяців 2015 року та перспективи діяльності на наступні періоди; зосереджено увагу на основних проблемних питаннях, які виникають при здійсненні державної регуляторної політики; наголошено на безумовному забезпеченні виконання вимог чинного законодавства при здійсненні регуляторної діяльності виконавчим комітетом та Полтавською міською радою, а також якості та своєчасності підготовки аналізів регуляторного впливу та звітів про відстеження результативності регуляторних актів. Одночасно, всі присутні були ознайомлені з листом Державної регуляторної служби України від 20.05.2015 року вих.№ 3331/0/20-15 щодо дотримання, визначеної статтею 34 Закону процедури та співпраці з територіальним органом Служби на стадії підготовки проектів регуляторних актів з метою отримання методологічної допомоги від фахівців Служби у Полтавському регіоні. |
Містянам
|