Інформаційне повідомлення
про продаж на електронному аукціоні без умов об’єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: вул. Анатолія Кукоби, 4, м. Полтава13.03.2020, 09:35 Інформаційне повідомлення про продаж на електронному аукціоні без умов об’єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: вул. Анатолія Кукоби, 4, м. Полтава 1. Інформація про об’єкт приватизації: Місцезнаходження об’єкта: м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, 4. Найменування об’єкта: нежитлове приміщення, площею 29,1 кв.м та в загальному користуванні 5,3 кв.м, що складає 19/100 частини об’єкта нерухомого майна у будинку під літ. А -5, що знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби, 4. Опис об’єкта: нежитлове приміщення розташоване в цоколі п’ятиповерхового цегляного житлового будинку, що входить в рядову забудову вулиці Анатолія Кукоби. На підставі натурного огляду приміщення технічний стан-задовільний. Об’єкт відчуження розташований в Подільському районі м. Полтави. Район розташування характеризується в основному житловою та комерційною забудовою. Поруч та неподалік об’єкта знаходяться: житлові будинки з вбудованими на перших та цокольних поверхах комерційними об’єктами, магазини, комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Полтавської міської ради Полтавської області», комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 імені Бориса Серги Полтавської міської ради Полтавської області», Подільська районна в м. Полтаві рада, інша забудова міста. Відстань до центру міста - 2,0 км, відстань до ж/д вокзалу «Полтава-Південна» - 1,0 км. Функціональне використання та умови користування - покупець визначає самостійно. Право власності зареєстровано 27.10.2015 реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 773684053101. Балансоутримувач: відсутній. Дані про об’єкт: Фотографічне зображення та технічна документація об’єкта додаються. 2. Інформація про електронний аукціон та інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта: Спосіб проведення аукціону: аукціон без умов Дата та час проведення аукціону: : 10 квітня 2020 року, година, о котрій починається аукціон, встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 09-00 до 18-00 години дня. Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 № 432 «Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу» (зі змінами). До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна». Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні без умов, аукціоні із зниженням стартової ціни (подання цінових аукціонних пропозицій) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19-30 до 20-30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону. Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16-15 до 16-45 години дня проведення електронного аукціону. 3. Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта: Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) для продажу на аукціоні без умов: 311 640,00 грн (триста одинадцять тисяч шістсот сорок) грн 00 коп. Розмір гарантійного внеску: 31 164,00 грн. Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни: 155 820,00 грн (сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять) грн 00 коп. Розмір гарантійного внеску: 15 582,00 грн. Стартова ціна об’єкта (з ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 155 820,00 грн (сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять) грн 00 коп. Розмір гарантійного внеску: 15 582,00 грн. Розмір реєстраційного внеску: 944,60 грн. 4.Додаткова інформація: Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об’єкти: на казначейські рахунки в національній валюті за такими реквізитами: Одержувач: Управління майном комунальної власності міста Рахунок IBAN UA638201720355589002000049503 (для перерахування оператором електронного майданчика реєстраційного та гарантійного внесків) Рахунок IBAN UA638201720355589002000049503 (для проведення переможцем аукціону розрахунків за придбаний об’єкт) Банк одержувача: Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 13967034 Призначення платежу: (обов’язково вказати за що) Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2. Переможець електронного аукціону: - підписує протокол про результати електронного аукціону та надає його оператору електронного майданчика, через якого ним подано цінову пропозицію, протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем його формування електронною торговою системою; - укладає договір купівлі-продажу об’єкта приватизації з органом приватизації протягом 30 календарних днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону. Покупець сплачує ціну продажу об’єкта приватизації, визначену за результатами проведення аукціону в день нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. Час та місце проведення огляду об’єкта: ознайомитися з об’єктом за місцем його розташування можливо у робочі дні, попередньо узгодивши час з представником управління майном комунальної власності міста, за телефоном: (0532) 56-40-67. Організатор аукціону: Управління майном комунальної власності міста (код за ЄДРПОУ 13967034). Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36, Е-mail: majnopmr@rada-poltava.gov.ua. Контактний тел. (0532) 56-40-67. Час роботи Управління з 8-00 до 17 -15 (крім вихідних), у п’ятницю з 8-00 до 16-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00. Заступник начальника відділу оренди та приватизації комунального майна: Бакаєнко Наталія Володимирівна. 5. Технічні реквізити інформаційного повідомлення: Рішення тридцятої сесії Полтавської міської ради від 28 лютого 2020 року «Про затвердження умов продажу та висновку про вартість комунального майна за адресою: вул. Анатолія Кукоби, 4 м. Полтава», наказ управління майном комунальної власності міста від 11 березня 2020 № 20 «Про затвердження інформаційного повідомлення про продаж на електронному аукціоні без умов об’єкта малої приватизації комунальної власності м. Полтави за адресою: Анатолія Кукоби, 4, м. Полтава». Унікальний КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі UA-AR-P-2019-12-04-000006-2. Період між аукціоном без умов та аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 30 календарних днів від дати аукціону (опублікування інформаційного повідомлення про приватизацію об’єкта). Крок аукціону на аукціоні без умов: 3 116,40 (1% від стартової ціни аукціону). Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій: 1 558,20 грн. (1% від стартової ціни аукціону). Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій, становить 3 кроки. Розмір мінімального кроку аукціону встановлюється на рівні 1 відсотка стартової ціни об’єкта для продажу на аукціоні. Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/. 6. Перелік документів: Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи: 1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України; 2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу; 3) для потенційних покупців - юридичних осіб: - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів; - документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів; - інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності; - остання річна або квартальна фінансова звітність; 4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації. (Посилання на перелік авторизованих майданчиків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2); 5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу. |