Календар оновлень:

Події міста:Сьогодні, 16:02
Документи:Сьогодні, 11:30
Полтавцям до відома:27.07.2021, 09:44
Заяви прес-служби:23.07.2021, 08:50
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 30.07.2021, 16:02
ГородянамЦ Н А ПДля бізнесу та інвестора For foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Олександр Мамай: «За нинішньої екологічної ситуації в країні й світі в цілому ми повинні рятувати чистоту повітря в Полтаві всіма доступними засобами»

27.10.2011, 10:48

Міський голова – про нові тролейбуси та екологічний стан міста.

- Олександре Федоровичу, минулого тижня на «кільцевий» маршрут міста вийшли 10 нових тролейбусів «Богдан»…

- Так. Щойно нам їх привезли – відразу ж розпочалася обкатка транспорту. Ми намагалися якнайшвидше запустити вулицями тролейбуси, аби нарешті порадувати полтавців. І от новенькі «Богдани» вже курсують «кільцевим» маршрутом міста.

- Чи не забагато тролейбусів на один маршрут?

- Зауважу, що цей крок – не моя чи чиясь вигадка. Міська влада в цьому питанні просто пішла назустріч бажанням громадян. Раніше до мене особисто неодноразово зверталися полтавці зі скаргами на недостатнє тролейбусне забезпечення кільцевих маршрутів – раніше «по кільцю» ходив лише один тролейбус. А також бідкалися пенсіонери, що в «Кільцевих» автобусах їх відмовляються возити безкоштовно. А цей маршрут є найбільш затребуваним тими категоріями, хто найчастіше користується тролейбусами, - пенсіонерами та іншими пільговиками, студентами. Тож, я вважаю, що якраз нині ситуація стала нормальною: п'ять одиниць транспорту йдуть в один бік, п'ять – в інший. Відтепер полтавці чекатимуть наступного тролейбуса лише 10 хвилин, їхатимуть швидко, з комфортом. І, що теж важливо: ті, для кого вартість проїзду 1,75 гривні є зависокою, зможуть пересуватися містом за 1 гривню на нових «Богданах». Особливо це стосується студентів.

- Серед переваг нового транспорту Ви називали й доступність для інвалідів-візочників.

- Так, ми в основному й орієнтувалися на зручність тролейбусів для людей з обмеженими можливостями. Низька підлога тролейбусів «Богдан» і спеціальний відкидний пандус дозволяє полтавцям з особливими потребами вільно пересуватися містом на громадському транспорті. Передбачені й місця для інвалідних візків, аби ті не заважали іншим пасажирам. Це також зручно й для молодих матусь з дитячими візочками. До того ж, нові тролейбуси споживають на 30% менше електроенергії, ніж старі. І, головне, це абсолютно екологічний вид транспорту!

- Вважаєте, що завдяки новим тролейбусам вдасться змінити екологічну ситуацію в місті?

- Якщо для цього взагалі нічого не робити – то, звичайно ж, не вдасться. Я вважаю, що турбота про екологічний стан міста – одне з головних завдань як міської влади, так і мешканців Полтави. В епоху чадних димових труб заводів, озонових дірок, зменшення площ лісів і збільшення шкідливих викидів в атмосферу ми всі повинні намагатися врятувати те, що дане нам природою. Полтава завжди вважалася одним із міст, де найчистіше повітря. Хотілося б, щоб так воно було ще багато-багато років.

Не секрет, що «кільцевий» маршрут – найбільш завантажений як громадським, так і приватним транспортом. Усі вони сильно загазовують повітря. Особливо після старих автобусів залишається така хмара ядучого диму, що після них ще хвилин з десять неможливо дихати. Та й газові викиди в атмосфері завжди піднімаються догори. Тобто в центрі Полтави, як географічно трохи вищій за інші точці міста, скупчуються шкідливі гази з усього міста. А це вже стає дуже небезпечним для мешканців міста, адже дуже багато людей проводять чимало часу на зупинках в очікуванні транспорту. Їм доводиться постійно ковтати ядуче повітря. Дихають ним і самі ж водії, стоячи на червоному світлі світлофора, бо навіть у цьому стані їхні автівки не перестають викидати в повітря чад. І що найстрашніше – дихають усією цією гидотою наші діти, які їдуть до школи, до гуртка чи спортивної секції. Не буду розповідати, як це впливає на самопочуття і здоров'я. Ми повинні берегти себе, своїх батьків, своїх дітей. Робити все для цього можливе.

А тролейбуси, як відомо, живляться не паливом, а електроенергією. Відповідно й шкідливих викидів в атмосферу від них – нуль. Вважаю, що непогано було б взагалі побільше пустити маршрутами міста таких одиниць транспорту. Серед усіх переваг нових тролейбусів – зручність, швидкість, дешевий проїзд – найголовнішою завжди буде екологічність. За нинішньої екологічної ситуації в країні й світі в цілому ми повинні рятувати чистоту повітря в Полтаві всіма доступними засобами.

Журналістам до відома

23.07.2021, 08:50.  23. 07. 2021, 10: 00 - п'ята сесія Полтавської міської ради восьмого скликання (сесійна зала, ПМР) Докладніше

22.07.2021, 09:48.  22. 07. 21, 15: 00 - засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності, розвитку міста, інвестицій, туризму (223 кім.). Подробиці

21.07.2021, 11:35.  22. 07. 21, 09: 00 - засідання постійної комісії з питань розвитку культури, освіти, фізкультури, спорту та молодіжної політики, підтримки ветеранів війни та учасників АТО, соціального захисту населення, охорони здоров'я, материнства і дитинства (кім. 223). Докладніше

19.07.2021, 16:20.  Графік засідань постійних комісій (20. 07. 21) Докладніше

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.

30.07.2021, 16:02