Полтавська громада розглядає доцільність прийняття на баланс сховищ, які перебувають у державній власності24.11.2023, 10:49 24 листопада під час наради у міськраді обговорили стан та доступ до сховищ, які перебувають у власності держави та розташовані на території Полтавської громади. Таких сховищ 13. Лише 3 з них обмежено готові до використання, інші - не готові.
Представники Фонду державного майна України закликають взяти ці захисні споруди на баланс громади.
Секретар міської ради Катерина Ямщикова наголосила на важливості наявності в громаді таких сховищ, але з обов'язковим доступом до них цивільного населення.
"Укриття та захисні споруди - це зараз найнеобхідніше для кожної громади. Але, прийнявши їх на баланс та вклавши в них не малі кошти, вони мають бути доступними для людей. Якщо ж ні, то нам доцільніше вкладати кошти в облаштування укриттів", - зазначила Катерина Ямщикова.
Підприємці, на території яких знаходяться ці сховища, повідомили, що у два з них пускають людей, коли ті приходять під час тривоги. Умови там не найкращі, але вони їх облаштували власними силами.
З 10 не готових до користування, більшість затоплені підземними водами. При цьому вони знаходяться або далеко від житлового фонду, або не доступні для людей.
Представник ДСНС запропонував дослідити доступність, місткість та розташування сховищ відносно житлових кварталів задля вирішення доцільності їх використання.
Відтак, в результаті наради вирішили прорахувати приблизні витрати на облаштування цих сховищ, прокомунікувати з підприємствами, які функціонують на цих територіях, та направити лист до центральних органів влади, щоб ті надали роз'яснення та рекомендації щодо подальших дій громади в цьому питанні.
      |
Журналістам до відома13.11.2023, 08:49. Заходи на 14. 11. 2023 Читати далі 13.11.2023, 08:38. Заходи на 13. 11. 2023 Докладніше 29.09.2023, 18:08. Заходи на 1 жовтня 2023 року Читати далі 26.09.2023, 09:15. Заходи на 26 вересня Читати далі Інша інформація До вашого відомаВи можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу. |