Призначили трьох нових заступників міського голови15.09.2023, 19:30 15 вересня під час сесії депутати більшістю голосів призначили трьох заступників міського голови.
Із займаних посад звільнили Ігоря Петріченка та Ольгу Борисенко. Натомість депутати призначили заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів. Ними стали Ольга Величко, Володимир Чередниченко та Тетяна Бардіна.
Володимир Чередниченко опікуватиметься сферою ЖКГ.
Освіта:
2005 - 2008 роки, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, правознавство,
1991 - 1996 роки, Харківська державна академія міського господарства, економіка.
Досвід роботи:
2022 - 2023 роки, служба в Збройних силах України (окремий мотопіхотний підрозділ), Національній гвардії України (окремий загін), Херсонська, Донецька області,
2017 - 2019 роки, керівник ТОВ «НВП «Інноватив Буд» (будівництво багатоповерхових житлових будинків, елеваторів, споруд насінняобробних підприємств), м. Полтава,
2016 - 2017 роки, заступник директора ТОВ «Полтавський домобудівельний комбінат» (будівництво багатоповерхових житлових панельних будинків), м. Полтава,
2015 - 2016 роки, заступник директора ТОВ «Сантагро» (рослинництво), Харківська область,
2013 – 2015 роки, заступник директора ТОВ «СтройКомплекс» (будівництво багатоповерхових житлових будинків), м. Чернівці;
2005 - 2013 роки, директор ТОВ «Укрспецоцінка» (консалтинг, фінанси, економічна безпека, оціночна діяльність), м. Дніпропетровськ,
2002 - 2005 роки, голова правління Слов’янської універсальної біржі (біржова діяльність, торги, аукціони), м. Дніпропетровськ,
1999 - 2002 роки, фахівець з торгівлі цінними паперами АТЗТ ІК «Велтон. Фонд» (інвестиційна діяльність, торгівля цінними паперами), м. Харків.
Додаткова інформація:
2004 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Міжнародним інститутом бізнесу (м. Київ), за фахом підготовки об’єктів до приватизації;
2003 рік - кваліфікований Фондом державного майна України, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за напрямами оцінки об’єктів у матеріальній формі;
1997 рік - кваліфікований та сертифікований Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, Харківським центром науково-технічної та економічної інформації, за фахом та професійною діяльністю з цінних паперів.
Ольга Величко опікуватиметься економічно-соціальними питаннями.
Освіта:
Інститут Політичної освіти - 2023 р.
Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка - 2022 по тепер (218 Державне управління 1 адміністрування)
Google Project Management - 2020
Українська школа політичних студій (УШІС) - 2021 р.
Міжрегіональна академія управління персоналом м. Київ магістр права - 2006 р. Кременчуцький Державний Політехнічний Університет спеціаліст з економіки - 2002 pp.
Досвід роботи:
15.07.2020- по теперішній час TOB «Астра Альнс» заступник директора
05.07.2016-20.05.2020--ТОВ«Кремінь-Інвестбуд»/ співзасновник, директор Управління проектом від ініціації до закриття, розрахунок i управління бюджетом, контроль ведення бухгалтерського обліку, виготовлення проєктної документації; підготовка документів до аукціонів, складання проектних планів; укладання договорів; підбір проектних команд; створення прозорого середовища спілкування між усіма учасниками процесу; надання замовникам звітів про виконання завдань і проектів в цілому; підготовка презентацій та демонстраційних версій замовникам, підтримання належного рівня корпоративної культури, мотивації колективу;пошук вирішення різного роду конфліктних ситуацій у колективі.
14.12.2010 - 11.02.2015 ПВНЗ «Кременчуцький Університет економіки, інформаційних технологій та управління» | Заступник ректора з навчально-методичної роботи, юрист, викладач права
- Вивчення вітчизняного та світового досвіду вищої освіти, розробка рекомендацій з його впровадження.
- Створення узагальнених методичних рекомендацій для науково-оптимізації навчального процесу.
- Координація діяльності структурних навчальних підрозділів і робочих органів університету: деканатів факультетів, навчально-наукових інститутів, кафедр, методичного кабінет та циклових (інститутських) методичних комісій.
- Участь в організації та проведенні науково-методичних та навчально-методичних конференцій.
- Участь у розробці компоненти Державних стандартів освіти, що створюється Закладом (ОКХ, ОПП) та їх запровадженні навчальний процес.
- Складання графіка навчального процесу (навчальних занять, сесій, навчальних і виробничих практик, канікул) доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Планування педагогічного навантаження на навчальний рік професорсько-викладацькому складу університету та контроль за його виконанням.
- Нарахування заробітної плати пед. робітникам університету
- Участь у складанні розкладу навчальних занять та доведення до відома деканатів і кафедр та контроль за його виконанням.
- Участь у розробці навчальних планів та робочих навчальних планів та їx запровадженні у навчальний процес.
- Юридичний супровід діяльності підприємства, проведення переговорів, робота з контрагентами підприємства (орендодавці, постачальники).
01.11.2003 - 13.12.2010 ТОВ «Фокстрот»| начальник юридичного відділу
- Претензійно-позовна робота
- Участь у проведенні заходів по примусовому стягненню дебіторської заборгованості клієнтів перед підприємством
- Участь підготовці текстів укладенні договорів, контрактів, угод
- Розгляд комплексу питань, пов'язаних з правовим забезпеченням діяльності підприємства (кредитування, відкриття рахунків та інше).
- Надання висновків та пропозицій з правових питань, що виникають в діяльності підприємства
- Робота з органами місцевого самоврядування (отримання дозволів та інше)
24.01.2001 - 02.04.2003 Світловодський міськвиконком | управління у справах сім'ї та молоді головний бухгалтер
24.12.1998-20.01.2001 ТОВ «Всесвіт» головний бухгалтер.
Тетяна Бардіна займатиметься розвитком старостинських округів громади.
Освіта
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - кандидат економічних наук, тема дисертації «Розвиток сільських територій в умовах реформи децентралізації», 2018 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава. Україна - магістр з менеджменту, менеджер-управитель організації, 2013 рік;
• Полтавська державна аграрна академія, Полтава, Україна - отримала Вчене звання доцент.
Досвід роботи
Червень 2023 – до цього часу – Радник із питань підвищення спроможності Програми CLEAR Global Communities
Травень 2022 – травень 2023 Регіональний координатор залучення громадськості, Проєкт USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування» – «ГОВЕРЛА», Полтава
2019 – 2022 рр. – Радник голови Полтавської обласної ради, Полтава, Україна - 2019-2022 рр.
2012 – 2019 рр. – Радник ректора, викладач, Полтавська державна аграрна академія.
Додаткова інформація
Автор понад 30 наукових праць за тематикою розвитку сільських територій та розвитку органів місцевого самоврядування, серед яких «Роль місцевого самоврядування в соціально-економічному розвитку сільських територій» (2014 р.), «Шляхи удосконалення соціальної відповідальності аграрних підприємств, що функціонують на території об’єднаних територіальних громад (2020), «Європейський досвід обґрунтування програм соціально-економічного розвитку сільських територій» (2014), «Innovative approaches to the formation and development of the startup ecosystem» (2021), «Розвиток соціальної інфраструктури села в ринкових умовах» (2014), «Особливості формування громадянського суспільства і становлення державно-приватного партнерства у аграрному секторі» (2017), «Інноваційний розвиток аграрного виробництва як стратегічний напрям забезпечення інвестиційної привабливості сільських територій» (2021), «Сталий розвиток громад на засадах глобального партнерства: оцінка результатів ІІІ Фази проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» (2017), «Перспективи соціально-економічного розвитку Шишацької об'єднаної територіальної громади з урахування соціальної відповідальності аграрних підприємств» (2017), «Адміністративно-територіальний устрій Полтавської області в умовах реформи децентралізації» (2017) та ін. Інші новини за цей день:Земельні питання, нові заступники та внесення змін до Програм: відбулася 39 сесія міськради —20:33 Змінили склад виконавчого комітету Полтавської міської ради —19:32 Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи інформує: рекомендації населенню щодо дій при раптовому руйнуванні споруди —17:15 Загинув, захищаючи Україну... —16:49 У Полтаві перейменували ще три вулиці —16:24 Полтавській дитячій художній школі присвоїли ім'я Святослава Пашинського —13:36 Полтавська громада провела в останню дорогу полеглих Героїв Ярослава Пасічника та Сергія Різника —13:02 Трансляція тридцять дев'ятої сесії Полтавської міської ради VIII скликання —09:51 Із засідання постійної комісії з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, інформаційної політики, Регламенту —09:05 Україна пам'ятає... —09:00 Трансляція засідання постійної комісії з питань місцевого самоврядування, законності, правопорядку, інформаційної політики, Регламенту, депутатської етики та антикорупційної політики —08:25 Внесення змін та розроблення документації із землеустрою: відбулося засідання постійної комісії з питань містобудування, архітектури, розвитку міського господарства, транспорту, розвитку підприємницької діяльності —08:06 |