10.06.2013, 14:42 В Україні завершено створення територіальних органів Міністерства доходів і зборів України, які координуватимуть роботу митних пунктів і податкових інспекцій. Адміністративна реформа у податковій сфері має дати поштовх розвитку підприємницької ініціативи та економіки в цілому. Ефективність роботи Державної податкової інспекції у м.Полтаві Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Полтавській області залежить від оптимального поєднання інтересів бізнесу і влади. Тому одним із пріоритетних напрямків реорганізаційних змін є перехід на якісно новий рівень обслуговування платників податків, налагодження атмосфери довіри і прозорості в побудові конструктивного партнерського діалогу між державними органами та представниками бізнесу. Адмініструвати податки, збори, митні платежі, надавати адміністративні послуги громадськості та бізнесу, забезпечувати наповнення доходної частини бюджету та створювати сприятливі умови для розвитку підприємництва – це базові завдання, що стоять на сьогодні перед Міндоходів та його територіальними органами. Станом на 1 червня 2013 року на обліку в ДПІ у м. Полтаві перебувають 31264 платників податків, із них 9035 юридичних осіб та 22229 фізичних осіб – підприємців. За травень місяць поточного року взято на облік 109 платника податків, із них: 28 – юридичних осіб та 81 фізичних осіб – підприємців. Знято з обліку 144 платників податків, із них: 33 – юридичних осіб та 111 фізичних осіб – підприємців. Із загальної кількості платників, 2893 суб’єктів господарювання зареєстровано платниками податку на додану вартість, із них: юридичних осіб – 2372 та фізичних осіб – підприємців – 521. У січні – травні 2013 року до державного бюджету зібрано податків на загальну суму 706,1 млн.грн., в т.ч. до загального фонду державного бюджету надходження склали 705,6 млн.грн. До місцевого бюджету за п’ять місяців цього року надійшло податків та зборів у сумі 347,8 млн.грн., чим забезпечений приріст надходжень до факту відповідного періоду минулого року на 37,8 млн.грн., або на 12,2 відсотків. До міського бюджету за січень – травень 2013 року зібрано 267,0 млн.грн. податків та зборів, які контролюються ДПІ у м.Полтаві, що на 24,7млн.грн., або на 10,2 відсотків більше, ніж за січень - травень 2012 року. Найбільшого приросту надходжень у поточному досягнуто по наступних податках та зборах: - по податку на доходи фізичних осіб – на 14,7 млн.грн., або на 8,0 відсотків; - єдиному податку на підприємницьку діяльність - на 11,6 млн.грн., або в 1,7 раз; - збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – на 0,2 млн.грн., або на 9,4 відсотків. В розрізі основних податків міського бюджету перевиконання планових показників за січень-травень 2013 року вдалося досягти по: - податку на прибуток - на 1,2 млн.грн., або в 2,9 рази; - платі за землю – на 0,9 млн.грн., або на 2,8 відсотків; - туристичному збору – в 1,9 рази; - збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – на 0,3 млн.грн., або на 15,5 відсотків; - єдиному податку на підприємницьку діяльність - на 7,2 млн.грн., або на 35,2 відсотків; - збору за першу реєстрацію транспортних засобів на 6,1 відсотків. Основними бюджетоформуючими податками міського бюджету за січень – травень 2013 року є: - податок на доходи фізичних осіб, надходження якого склали 198,1млн.грн., що становить 74,2 відсотків в загальній сумі надходжень міського бюджету; - плата за землю, надходження склали 33,7млн.грн., що становить 12,6 відсотків в загальній сумі надходжень міського бюджету; - єдиний податок, надходження якого складають 27,7млн.грн., що становить 10,4 відсотків в загальній сумі надходжень міського бюджету. Перший заступник начальника ДПІ у м. Полтаві Д.М.Мельник |