Календар оновлень:

Події міста:17.01.2025, 19:03
Полтавцям до відома:17.01.2025, 18:19
Заяви прес-служби:13.11.2023, 10:49
Документи:17.01.2025, 02:00
 
Останнє оновлення: 17.01.2025, 19:03
МістянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

07.02.2020, 11:00

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через потреби окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

За 2019 рік до виконавчого комітету Полтавської міської ради надійшло 9320 звернень, що на 127 більше порівняно до відповідного періоду 2018 року (9193). Письмових звернень отримано – 8472 (у 2018 – 8495), на особистих прийомах звернулися 848 мешканців (у 2018 – 698).

Найбільше звернень надійшло від мешканців Шевченківського району міста – 3757, Київського району – 3464, Подільського району – 1785, інших населених пунктів – 314. З усіх звернень громадян, що надійшли до Виконавчого комітету протягом чотирьох кварталів 2019 року – 99% складають заяви, 1% – пропозиції (зауваження) та скарги.

За звітний період до виконавчого комітету Полтавської міської ради, з урахуванням колективних звернень, звернулося 34237 громадян, якими порушено 9842 питання. Найбільшу частку з них становлять питання соціального захисту – 4346 (у 2018 – 4447), житлової політики – 1587 (у 2018 – 1877), комунального господарства – 1431 (у 2018 – 1358), аграрної політики та земельних відносин – 441 (у 2018 – 480), діяльності органів місцевого самоврядування – 401 (у 2018 – 390), транспорту та зв’язку – 330 (у 2018 – 398), питання будівництва – 329 (у 2018 – 222).

Від органів влади вищого рівня протягом 2019 року отримано 1660 звернень (2018 року – 1692). Збільшилася кількість колективних звернень – 905 (2018 року – 717). Найпоширенішими питаннями, що порушували мешканці нашого міста в колективних зверненнях, стосувалися комунальних питань та ремонту житлового фонду: створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, передачі на баланс ОСББ, заміни комунікацій, ремонту будинків, покрівель, під’їздів, ліфтів, асфальтування доріг та внутрішньобудинкових проїздів. Незначно збільшилася кількість повторних звернень – 211 (у 2018 – 177). Як і в минулі роки, більшість повторних звернень склали питання житлово-комунального напряму.

Посадові особи Полтавської міської ради та виконавчого комітету значну увагу приділяють безпосередньому спілкуванню з мешканцями міста під час проведення особистих та виїзних прийомів. За 2019 рік проведено 154 особистих прийоми та 9 «гарячих» телефонних ліній. Усього оформлено 848 карток. Загалом, особисті прийоми відвідали 1034 мешканці міста.

За 2019 рік від учасників війни та бойових дій отримано 835 (у 2018 – 952) звернень, осіб з інвалідністю загального захворювання – 1528 (у 2018 – 1314), ветеранів праці, дітей війни, інших пенсіонерів – 238 (у 2018 – 234), членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 72 (у 2018 – 97).

Протягом звітного року було взято на контроль 25 відсотків звернень від їх загальної кількості. Підлягали контролю усі звернення від найменш захищених верств населення, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників війни, колективні та повторні звернення, звернення до вищих органів державної влади.

Вирішено позитивно 3713 звернень, 1504 заявникам надано аргументовані роз’яснення щодо шляхів вирішення питання, по 38 зверненнях відмовлено у задоволенні питань, 10 звернень повернуто авторам відповідно до ст.ст. 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян», 3986 звернень направлені на розгляд і виконання підрозділам виконавчого комітету міської ради відповідно до їх повноважень - це переважно звернення щодо ремонту житлового фонду, землекористування, містобудування та архітектури, інших питань.

На виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено реалізацію права громадян на звернення із застосуванням інформаційно-комунікаційних засобів. На сайті Полтавської міської ради та виконавчого комітету п’ятий рік працює ще один спосіб суспільного діалогу на постійній основі – портал електронних петицій. Впровадження процедури розгляду електронних петицій та електронних звернень громадян забезпечило полтавцям простоту та зручність в участі та ініціативах місцевого самоврядування. За 2019 рік через сайт Полтавської міської ради надійшло 40 петицій та 382 електронних звернення громадян.

Отже, робота зі зверненнями громадян буде і надалі пріоритетною та важливою складовою у повсякденній діяльності виконавчого комітету Полтавської міської ради.

Інформацію надано управлінням звернень громадян, організаційної роботи та загальних питань

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.