Календар оновлень:

Події міста:13.10.2024, 16:06
Полтавцям до відома:11.10.2024, 11:25
Заяви прес-служби:13.11.2023, 10:49
Документи:11.10.2024, 03:00
 
Останнє оновлення: 13.10.2024, 16:06
МістянамЦ Н А П Для юридичних осіб Для бізнесу та інвестора For foreign visitors
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

До відома юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Відділ документального забезпечення управління діловодства Департаменту діловодства та інформаційних технологій забезпечує централізований облік в електронній формі службових листів від установ - юридичних осіб, заяв від фізичних осіб – підприємців, адресованих міському голові, секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступнику міського голови – керуючому справами виконавчого комітету міської ради, заступникам міського голови та також таких листів (заяв), в адресаті яких не зазначено посаду, а вказано: Полтавська міська рада або/та виконавчий комітет.

Службові листи та звернення на паперових носіях можна направити поштою або подати особисто за адресою: 36000, м. Полтава, вулиця Соборності, 36, перший поверх, кімната 133.

Електронні документи направляються через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) учасниками системи взаємодії – юридичними особами або фізичними особами-підприємцями, що в установленому порядку підключилися до системи.

Електронні документи, що надходять електронною поштою без кваліфікованого електронного підпису (кваліфікованої електронної печатки), реєстрації не підлягають.

Рекламні та комерційні пропозиції просимо направляти для розгляду з урахуванням вказаних вище вимог. Якщо така кореспонденція надходитеме електронною поштою, то вважатиметься повідомленнями «спам» (англ. SPAM) і відхилятиметься без розгляду.

Телефони для довідок: +38 (0532) 56-47-72, +38 (0532) 52-24-84.

Вимоги до службових листів юридичних осіб:

  • Листи юридичних осіб оформляються на офіційних бланках установи.
  • Лист повинен мати обов’язкові реквізити: найменування установи, яка направила документ, дату, реєстраційний індекс документа, адресат, текст, особистий підпис уповноваженої особи, У разі потреби відмітка про додатки і їх наявність в повному обсязі.
  • Неправильно оформлені (відсутність особистого підпису, вказаних додатків), пошкоджені або надіслані не за адресою (адресовані іншим установам) документи повертаються відправникові без розгляду.
  • Інформацію щодо запитів на отримання публічної інформації розміщено в розділі Публічна інформація

    Для ознайомлення: