01.02.2024, 13:17 1.Інформація про об’єкт приватизації:
Місцезнаходження об’єкта: м. Полтава, вулиця Анатолія Кукоби, будинок 4.
Найменування об’єкта: нежитлові приміщення загальною площею 125,3 кв.м та в загальному користуванні 5,3 кв.м, розташовані на першому поверсі житлового будинку за адресою: вулиця Анатолія Кукоби, будинок 4, м. Полтава.
Опис об’єкта: об’єкт розташований в середній зоні міста, в Подільському адміністративному районі, мікрорайон «Поділ». Забудова представлена малоповерховими житловими будинками, освітніми закладами, неподалік знаходиться продуктовий ринок та торговий маркет. Район характеризується середньо розвиненою соціально-побутовою інфраструктурою, помірним потоком пішоходів. Територія об’єкта спланована й упоряджена.
Функціональне використання та умови користування - покупець визначає самостійно.
Право власності на об’єкт: належить до комунальної власності Полтавської міської територіальної громади, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 773684053101, дата державної реєстрації 27.10.2015, номер витягу 47416484).
Технічний стан: об’єкт являє собою вбудовані нежитлові приміщення, загальною площею 125,3 кв.м та в загальному користуванні 5,3 кв.м, на цокольному поверсі 5-поверхового житлового будинку. Об’єкт має задовільний технічний стан та потребує проведення ремонтно-відновлювальних робіт.
Відомості про об’єкт:
Фотографічне зображення та технічна документація об’єкта додаються.
- Інформація про електронний аукціон
Спосіб проведення аукціону: аукціон з умовами
Дата та час проведення аукціону: 23 лютого 2024 року.
Аукціон проводиться відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» (зі змінами), Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння процесам релокації підприємств в умовах воєнного стану та економічного відновлення держави», та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 № 432 «Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу» (зі змінами).
До участі в аукціоні не допускаються особи, на яких поширюються обмеження, визначені частиною другою статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
Для участі в аукціоні з продажу об’єкта малої приватизації гарантійний та реєстраційний внески сплачуються на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
Посилання на перелік авторизованих майданчиків та їх рахунки, відкриті для оплати потенційними покупцями гарантійних та реєстраційних внесків: https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2);
Аукціон проводиться на 19 робочий день з дня опублікування інформаційного повідомлення в електронній торговій системі (далі - ЕТС).
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні з умовами, аукціоні із зниженням стартової ціни встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій (в т.ч. повторному аукціоні) встановлюється ЕТС для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 16 години 15 хвилин до 16 години 45 хвилин дня проведення електронного аукціону.
- Інформація про умови, на яких здійснюється приватизація об’єкта:
3.1. Стартова ціна об’єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні з умовами:
- 1 594 626,00 грн (один мільйон п’ятсот дев’яносто чотири тисячі шістсот двадцять шість грн 00 коп.);
- розмір гарантійного внеску: 318 925,20 грн (триста вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять п’ять грн 20 коп.) без урахування ПДВ;
3.2. Стартова ціна об’єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні із зниженням стартової ціни:
- 797 313,00 грн (сімсот дев’яносто сім тисяч триста тринадцять грн 00 коп.);
- - розмір гарантійного внеску: 159 462,60 грн (сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві грн 60 коп.) без урахування ПДВ.
3.3. Стартова ціна об’єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій:
- 797 313,00 грн (сімсот дев’яносто сім тисяч триста тринадцять грн 00 коп.);
- розмір гарантійного внеску: 159 462,60 грн (сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят дві грн 60 коп.) без урахування ПДВ.
У разі, якщо перші два аукціони з продажу цього об’єкта визнані такими, що не відбулися, у випадках, передбачених абзацом третім частини шостої статті 15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», розмір гарантійного внеску встановлюється в тому розмірі, який є більшим: або 50% стартової ціни об’єкта або 30 мінімальних заробітних плат станом на 1 січня року, в якому оприлюднюється це інформаційне повідомлення, а саме:
- - розмір гарантійного внеску становить 398 656,50 грн (триста дев’яносто вісім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн 50 коп.) без урахування ПДВ.
3.4. Стартова ціна об’єкта (без урахування ПДВ) для продажу на аукціоні за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій (повторний):
- 797 313,00 грн (сімсот дев’яносто сім тисяч триста тринадцять грн 00 коп.);
- - розмір гарантійного внеску: 398 656,50 грн (триста дев’яносто вісім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн 50 коп.) без урахування ПДВ
Розмір реєстраційного внеску: 1 420,00 грн.
За результатами електронного аукціону на ціну продажу об’єкта нараховується ПДВ у розмірі 20% від кінцевої ціни продажу об’єкта на аукціоні, згідно з чинним законодавством.
- Додаткова інформація:
Найменування установи (банку, казначейства), її місцезнаходження та номери рахунків у національній валюті, відкритих для внесення операторами електронних майданчиків гарантійних внесків, реєстраційних внесків потенційних покупців та проведення переможцями аукціонів розрахунків за придбані об’єкти:
на казначейські рахунки в національній валюті за такими реквізитами:
Одержувач: Управління майном комунальної власності міста
Рахунок IBAN UA518201720355579008001049503 (для перерахування оператором електронного майданчика реєстраційного та гарантійного внесків)
Рахунок UA518201720355579008001049503 (для проведення переможцем аукціону розрахунків за придбаний об’єкт)
Банк одержувача: Держказначейська служба України, м. Київ
МФО 820172
код ЄДРПОУ 13967034
Призначення платежу: (обов’язково вказати за що)
Час та місце проведення огляду об’єкта: ознайомитися з об’єктом за місцем його розташування можливо у робочі дні, попередньо узгодивши день і час огляду об’єкта з представником Управління майном комунальної власності міста, за телефоном: (0532) 56-40-67.
Організатор аукціону:
Управління майном комунальної власності міста (код за ЄДРПОУ 13967034).
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 36
Е-mail: majnopmr@rada-poltava.gov.ua
Контактний тел. (0532) 56-40-67. Час роботи Управління з 8-00 до 17 - 15 (крім вихідних), у п’ятницю з 8-00 до 16-00, обідня перерва з 12-00 до 13-00.
Начальник відділу оренди та приватизації комунального майна: Музика Ольга Олександрівна;
Заступник начальника відділу оренди та приватизації комунального майна: Бакаєнко Наталія Володимирівна.
- Технічні реквізити інформаційного повідомлення:
Рішення сорок дев’ятої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 26 січня 2024 року «Про затвердження умов продажу та висновку про вартість комунального майна за адресою: вулиця Анатолія Кукоби, будинок 4, м. Полтава», та наказ Управління майном комунальної власності міста від 30.01.2024 року № 5 «Про затвердження інформаційного повідомлення про продаж на електронному аукціоні з умовами об’єкта малої приватизації комунальної власності Полтавської міської територіальної громади, розташованого за адресою: вулиця Анатолія Кукоби, будинок 4, м. Полтава».
Унікальний КОД, присвоєний об’єкту приватизації під час публікації в електронній торговій системі: RAS001-UA-20240130-72410.
Період між аукціоном з умовами, аукціоном із зниженням стартової ціни та аукціоном за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій (в тому числі повторному аукціоні): 6 робочих днів від дати опублікування інформаційного оголошення.
Крок аукціону на аукціоні з умовами: 15 946,26 грн грн (1% від стартової ціни аукціону).
Крок аукціону на аукціоні із зниженням стартової ціни та аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій (в тому числі повторному аукціоні: 7 973,13 грн (1% від стартової ціни аукціону).
Загальна кількість кроків, на які знижується стартова ціна об’єкта на аукціоні за методом покрокового зниження ціни та подальшого подання цінових пропозицій (в тому числі повторному аукціоні), становить 3 кроки.
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій наводяться посилання на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договір: https://prozorro.sale/.
- Перелік документів:
Фізичними та юридичними особами, які бажають взяти участь в електронному аукціоні, до заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються такі документи:
1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України.
2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу.
3) для потенційних покупців - юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;
- документ про реєстрацію у державі її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
- остання річна або квартальна фінансова звітність.
4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації.
5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
6) заява про ознайомлення з об’єктом;
7) довідка про те, що учасник не підпадає під обмеження ст.8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
- Умови продажу об’єкта приватизації на аукціоні:
Переможець електронного аукціону зобов’язаний:
- Відшкодувати витрати Управлінню майном комунальної власності міста, пов’язані з виконанням заходів з приватизації об’єкта, а саме:
1) виготовлення технічної документації - 1 753,00 грн (одна тисяча сімсот п’ятдесят три грн. 00 коп.);
2) проведення незалежної оцінки суб’єктом оціночної діяльності в розмірі 3 533,00 грн (три тисячі п’ятсот тридцять три грн 00 коп.);
- Сплатити ціну продажу Об’єкта приватизації (з урахуванням ПДВ) протягом 20 робочих днів з дати формування протоколу аукціону.
Розрахунки за придбаний Об’єкт приватизації здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Покупця на рахунок Продавця.
Сума, що підлягає до сплати Продавцю, зменшується на суму гарантійного внеску, сплаченого Покупцем.
- Протягом 25-ти робочих днів з дня формування протоколу аукціону, за умови сплати коштів в повному обсязі за Об’єкт приватизації протягом 20-ти робочих днів з дня формування протоколу аукціону, укласти нотаріальний Договір купівлі-продажу та прийняти Об’єкт приватизації за актом приймання-передачі.
- Сплатити всі витрати, пов’язані з нотаріальним посвідченням Договору купівлі-продажу.
Начальник управління Наталія КУРНАКОВА
|