12.04.2012, 08:15 Відповідно до статті 39 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» забороняється реклама харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок без попереднього погодження її тексту з центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я. Крім того, забороняється для реклами харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок використовувати: 1) вислови щодо можливої лікувальної дії, втамування болю; 2) листи подяки, визнання, поради, якщо вони пов’язані з лікуванням чи полегшенням умов перебігу захворювань, а також посилання на таку інформацію; 3) вислови, які спричиняють чи сприяють виникненню відчуття негативного психологічного стану. Також підпунктом 6 пункту 4 розділу 1 Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері охорони здоров’я щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок» визначено, що у рекламі товарів та методів, що не належать до лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також у рекламі харчових продуктів та дієтичних добавок забороняється посилатися на те, що вони мають лікувальні властивості. Таким чином, харчові продукти для спеціального дієтичного споживання, функціональні харчові продукти та дієтичні добавки не є лікарськими засобами та не можуть включатися до стандартів і протоколів надання медичної допомоги. |
До вашого відомаВи можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу. |