24.01.2019, 09:06 Інформація про оголошення конкурсу з відбору суб'єкта, який буде залучений для проведення аукціонів в електронній формі з продажу об'єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Полтави на 2019 рік Учасникам конкурсу потрібно подати до конкурсної комісії такі документи: · Заяву на участь у конкурсі довільної форми; · Копії установчих документів претендента, засвідчені підписом відповідальної особи та печаткою претендента на відповідність їх оригіналу; · Копію сертифікату на проведення аукціонів з відчуження об'єктів державної власності груп А,Д,Ж, виданого претенденту Фондом державного майна України; · Інформацію про суб'єкт, який має право на проведення аукціонів; · Копію договору про організацію продажу майна, що перебуває у державній власності, укладеного між Фондом державного майна України та претендентом, що подає заяву на участь у конкурсі; · Копію договору, укладеного між оператором електронного майданчика та Адміністратором електронної торгової системи; ·Наявність електронного майданчику - апаратно-програмного комплексу, який функціонує в Інтернеті, підключений до центральної бази даних та забезпечує організатору аукціону, потенційним покупцям, учасникам можливість користуватися сервісами електронної торгової системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення аукціонів в електронній формі. Конкурсна документація подається у запечатаному конверті, завіреною печаткою учасника конкурсу, з описом підтверджуючих документів. Конкурс буде проведено 12.02.2019 за адресою: м. Полтава, вул. Соборності, 36, кімната 144, о 10-30 год. Документи подаються до управлінням майном комунальної власності міста (м. Полтава, вул. Соборності, 36 кімн. 153б), не пізніше, ніж за 4 робочих дні до оголошеної дати проведення конкурсу (включно). Телефон для довідок (0532) 56-40-67, відділ оренди та приватизації комунального майна управління майном комунальної власності міста. |