Календар оновлень:

Події міста:14.12.2018, 18:15
Документи:14.12.2018, 17:09
Полтавцям до відома:14.12.2018, 15:11
Заяви прес-служби:14.12.2018, 09:10
Відеоблог:12.12.2018, 08:42
 
Останнє оновлення: 14.12.2018, 18:15
ГородянамЦ Н А ПІнвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Понад 34 тисячі дзвінків та майже 5,5 тисяч заяв надійшло до відділу оперативного реагування за дев’ять місяців 2018 року

09.10.2018, 09:59

Відділ оперативного реагування управління житлово-комунального господаства забезпечує реалізацію прав громадян на звернення до органів місцевого самоврядування та здійснює в межах компетенції оперативно-диспетчерську роботу по вирішенню питань життєдіяльності міста.

Так, за три квартали 2018 року до відділу надійшло 4465 зареєстрованих заяв та 34523 телефонних дзвінків. З них, за третій квартал 2018 року – 4465 зареєстрованих заяв та 13164 телефонних дзвінків.

Фахівці відділу оперативного реагування зазначають, що за вказаний відрізок часу, найчастіше мешканці міста зверталися з питань налагодження холодного водопостачання та водовідведення. Таких звернень за третій квартал загалом близько 500.

З них 372 звернення стосовно водовідведення та водопостачання були адресовані КП ПОР «Полтававодоканал». Решта – були на виконанні КП ЖЕО №2, відомчих житлово-експлуатаційних відділів, ЖБК, ОСББ.

Усього ж за три квартали 2018 року до відділу оперативного реагування надійшли 506 звернень з питань водопостачання та 1016 – водовідведення. З них 1183 звернень – на контролі КП ПОР «Полтававодоканал». Решта звернень – на виконанні КП ЖЕО №2, відомчих житлово- експлуатаційних відділів, ЖБК, ОСББ.

Окрім того, за три квартали до відділу оперативного реагування надійшло 380 звернень з питання опалення та 125 з питання гарячого водопостачання. 137 звернень були передані в роботу Полтавського обласного комунального виробничого підприємства «Полтаватеплоенерго», інші ­ – КП ЖЕО №2, ЖБК,ОСББ та відомчому житловому фонду.

Протягом третього кварталу до відділу оперативного реагування надійшли 6 звернень щодо опалення та 41 звернення щодо гарячого водопостачання.

Також, серед питань, які найчастіше піднімають у

зверненнях полтавці, – неналежне електропостачання. Так, за три квартали 2018 року питання електропостачання порушувалося у зверненнях 438 разів. За третій квартал 2018 року надійшло 156 звернень зазначеної тематики. 76 звернень були передані в роботу ПАТ «Полтаваобленерго». Решта звернень були на виконанні КП ЖЕО №2, відомчого житлового фонду, ЖБК, ОСББ.

По питанню роботи ліфтового господарства надійшло 66 звернень. Усього за три квартали із зазначеного питання розглянули 164 звернення.

Окрім того, за третій квартал зареєстровано та вжито заходів по усуненню недоліків або роз’яснено положення відповідних документів:

- благоустрій – 358;

- видалення дерев – 200;

- ремонт покрівель – 6;

- зовнішнє освітлення –35;

- інші – 142.

За три квартали 2018 року:

- благоустрій – 928;

- видалення дерев – 367;

- ремонт покрівель – 40;

- зовнішенє освітлення – 128;

- інші – 373.

Відділом вживались заходи до підприємств, установ, організацій, незалежно від їх відомчого підпорядкування і форм власності щодо забезпечення споживачів своєчасними та якісними послугами.

Щодо даних по зверненням громадян до відділу оперативного реагування за третій квартал по районах міста, то усього за три квартали 2018 року до Шевченківського району надійшли 2207 звернень, до Київського – 1565, Подільського – 612.

Журналістам до відома

14.12.2018, 09:10.  15 грудня у Полтаві відбудеться благодійний забіг Докладніше

12.12.2018, 08:41.  13 грудня відбудеться засідання Ради регіонального розвитку Більше інформації

11.12.2018, 16:20.  12. 12. 2018, 10: 00 - засідання виконавчого комітету (к. 222, ПМР) Більше інформації

11.12.2018, 10:41.  11 грудня 2018 року — благодійний концерт «БлагоStream». Читати далі

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.