Календар оновлень:

Документи:Сьогодні, 16:06
Заяви прес-служби:Сьогодні, 14:29
Події міста:Сьогодні, 14:00
Полтавцям до відома:25.02.2020, 16:52
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 26.02.2020, 16:06
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Постійний зв’язок із громадою міста – одне з пріоритетних завдань Полтавської влади

12.01.2017, 16:00

Право на звернення забезпечує громадянам обстоювання своїх прав і законних інтересів, активну участь в управлінні державними і громадськими справами, вплив на поліпшення роботи органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ та організацій.

У Полтаві забезпечений постійний зв’язок між органами місцевого самоврядування та територіальною громадою міста.

Нажаль, Україна переживає сьогодні нелегкі часи. У зв’язку з цим, все більше й більше громадян потребують допомоги, часто термінової. Так, міськвиконкомом щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Члена комісії систематично аналізують стан роботи зі зверненнями полтавців, підтримують зворотній зв’язок із ними.

Так, за 2016 рік до виконавчого комітету Полтавської міської ради надійшло 10613 звернень громадян, що на 1264 звернень більше, у порівнянні з 2015 роком. Серед загальної кількості звернень, 9660 надійшли поштою, 953 були розглянуті під час особистих прийомів громадян керівниками міста та виконкому.

Серед питань, які найбільше хвилюють полтавців наступні:

• аграрної політики і земельних відносин – 854 звернення (у 2015 – 789);

• транспорту і зв’язку – 173 звернення (у 2015 – 218);

• фінансової, податкової, митної справи – 152 звернення (у 2015 – 119);

• соціального захисту – 4346 звернень (у 2015 – 4030);

• праці і заробітної плати – 50 звернень (у 2015 – 62);

• охорони здоров’я – 57 звернень (у 2015 – 82);

• комунального господарства – 1666 звернень (у 2015 – 1590);

• житлової політики – 2773 звернення (у 2015 – 2085);

• екології та природних ресурсів – 110 звернень (у 2015 – 71);

• забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 183 звернення (у 2015 – 105).

У порівнянні із 2015 роком, у 2016 дещо збільшилась кількість колективних звернень: з 968 до 1104.

Разом з тим, зменшилась кількість повторних звернень. Якщо у 2015 ця цифра становила – 163 звернення, то у 2016 – 154.

Очільник міста Олександр Мамай завжди приділяв і продовжує приділяти особливої уваги незахищеним верствам населення – людям з інвалідністю, ветеранам, учасникам бойових дій. Так, у 2016 році було отримано 1969 звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (у 2015 – 1659), від інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 1054 звернення (у 2015 – 1557), від ветеранів праці – 64 звернення (у 2015 – 152), від дітей війни – 234 звернення (у 2015 – 144), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 119 звернень (у 2015 – 183), від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 464 звернення (у 2015 – 241).

Із метою встановлення додаткових, до встановлених законодавством, гарантій щодо соціального захисту населення міста відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в Полтаві діє Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення «Турбота». Заходами Програми передбачено надання матеріальної допомоги уразливим верствам населення за особистими зверненнями. Принципова позиція міського голови Олександра Мамая – Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення «Турбота» має діяти завжди.

Із загальної кількості усіх звернень, що надійшли до виконавчого комітету Полтавської міської ради, позитивно було вирішено 3158 звернень. 2055 заявникам було надано аргументовані роз’яснення щодо вирішення їхніх питань. Заявникам 7 звернень відмовлено у задоволенні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями – один зі зв’язків між владою та громадою. Вирішення питання, порушуваного у зверненні, допомагає здійснити низку заходів щодо покращення роботи й ефективності суспільних галузей, захистити права людини і громадянина. Оперативне реагування на звернення полтавців – на постійному контролі міської влади та особисто на контролі очільника міста.

Журналістам до відома

Сьогодні, 14:29.  Перелік заходів на 27. 02. 2020 Докладніше

25.02.2020, 14:44.  Перелік заходів на 26. 02. 2020 Докладніше

24.02.2020, 14:25.  Перелік заходів на 25. 02. 2020 Більше інформації

20.02.2020, 11:52.  Перелік заходів на 21. 02. 2020 Подробиці

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.