Календар оновлень:

Події міста:03.04.2020, 16:28
Полтавцям до відома:03.04.2020, 16:02
Документи:03.04.2020, 15:59
Заяви прес-служби:12.03.2020, 11:59
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 03.04.2020, 16:28
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Розглянули проблеми перевезень у комплексі

15.11.2007, 16:39

 Проблеми громадського транспорту і взаємодія перевізників із владою – такою була тема чергового засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва. Як зазначив у своїй доповіді заступник начальника відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку Олег Татіщев, наразі у Полтаві діють 15 тролейбусних маршрутів і 93 автобусних (серед них – відновлені за побажаннями мешканців у рамках програми „Місто без околиць”), 316 зупинок пасажирського транспорту. Найактивнішими „гравцями” сфери є КП „Полтаваелектроавтотранс”, СП „УМАК”, ПП „Автомир”. До перевезень залучається 70 тролейбусів, 110 автобусів і 300 мікроавтобусів. Завдяки цьому найвіддаленіші околиці отримали постійне сполучення з центром міста. Інтервали у години „пік” становлять 5-8 хвилин. Майже всі автобуси працюють не на бензині, а на газі.

 Викликає занепокоєння значна морально-технічна зношеність транспорту. На жаль автопарк оновлюється за рахунок придбання автобусів малого типу. Наприклад, закуплено 70 „Богданів”, „Рут”, „Еталонів”. Вони мобільні, до того ж, оснащені двигунами системи „Євро-2”, які зменшують навантаження на екологію. Великі автобуси, за якими (і з цим погоджуються всі) майбутнє, зараз придбати неможливо – вони надто дорого коштують.

 Фінансові проблеми постійно супроводжують громадський транспорт. Звичайно, тарифи у Полтаві доступні для населення (не кажучи вже про повне збереження раніше існуючих пільг для соціально незахищених категорій), але ж собівартість послуг значно вища. До того ж, останнім часом у країні підвищилися ціни на дизельне паливо і газ. Постає необхідність переглянути тарифи, особливо на перевезення „маршрутками”. Але самі вони це робити не поспішають. Цікаво, що у секторі громадського транспорту доля електротранспорту складає 40%, маршрутних таксі – десь до 30%, стільки ж – автобусів, але пропорції отриманого прибутку явно викривлені.

 А щодо структуризації перевезень, роботи – непочатий край. Великі надії міська влада покладає на диспетчерську службу, яка стане до ладу у І кварталі 2008 року. Вона має контролювати дотримання транспортними засобами затвердженого графіку руху. Адже не секрет, що заради бариша маршрутники перевантажують свої мікроавтобуси, ставлячи  життя людей під загрозу.

До кінця поточного року проведуть конкурс, за наслідками якого на маршрути вийдуть найкращі перевізники. Взагалі, кількість перевізників, які мають ліцензії (1 тисяча 20) як на Полтаву завелика і зумовлює низку незручностей – передусім, для пасажирів. Часто ліцензійні умови не виконуються. Лише за 2007 рік анульовано 60 ліцензій. Постає питання об’єднання дрібних перевізників у крупні підприємства з усім спектром відповідальності. Наразі створено 11 таких підприємств. Щоправда, змусити до цього силою міська влада не має повноважень.

 Представники ДАІ навели статистику аварій серед перевізників. За 2006 рік сталося 64 ДТП (постраждало 5 осіб), за 2007 – 47 (постраждало – 7). Цьогоріч зафіксовано 2 тисячі 811 порушень правил дорожнього руху.

 Порушили на засіданні і тему стоянок приміського транспорту, зокрема, знову настійливо звучала вимога звільнити від автобусів район Центрального  ринку. Власне, знаки, що забороняють стоянку, там є. Зараз, коли ДАІ знову повертається, на нього лягає обов’язок контролювати там ситуацію. А незаконну стоянку біля ОДТРК „Лтава”, де збираються маршрутки на Кременчук, можна хіба що узаконити – здається, нічого ефективнішого вигадати годі.

 З метою запровадження дієвих заходів, спрямованих на задоволення потреб громадян у перевезеннях та контролю над ними, рада рекомендувала відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку забезпечити виконання заходів профільної програми на 2006-2008 роки, внести до неї зміни, які б сприяли систематизації руху та наданню переваг громадському транспорту у місцях заторів в години „пік”. І, звичайно – постійно проводити роботу з поліпшення обслуговування полтавців усіма видами громадського транспорту з чітким дотриманням розкладу руху.

Журналістам до відома

12.03.2020, 11:59.  Перелік заходів на 13. 03. 2020 Подробиці

11.03.2020, 14:08.  16. 00  — позачергове засідання виконкому щодо виконання протиепідемічних заходів затверджених Кабміном (Полтавська міська рада, к. 222) Докладніше

10.03.2020, 13:31.  Перелік заходів на 11. 03. 2020 Більше інформації

06.03.2020, 11:32.  Перелік заходів на 10. 03. 2020 Читати далі

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.