Календар оновлень:

Заяви прес-служби:22.07.2019, 16:14
Документи:22.07.2019, 15:50
Події міста:22.07.2019, 09:25
Полтавцям до відома:18.07.2019, 11:23
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 22.07.2019, 16:14
ГородянамЦ Н А ПІнвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Взаємодія з територіальною громадою – це головний стратегічний напрямок роботи Полтавської міської влади

06.07.2016, 14:24

Робота зі зверненнями громадян є одним із найбільш дієвих напрямів взаємодії між міською громадою та міською владою.

У Полтаві забезпечений постійний зв'язок між органами місцевого самоврядування та територіальною громадою. Сама це надає можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему життя міста в цілому.

Із року в рік увага міської влади до роботи зі зверненнями громадян стає дедалі пильнішою. Більша частина звернень вирішується відповідними міскими службами оперативно та у найкоротші терміни. Аби цю роботу більш дієвою та результативною міськвиконком щомісячно проводить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, систематично аналізує стан роботи зі зверненнями жителів міста та обов'язково підтримує зворотній зв'язок із мешканцями міста.

Так, за І півріччя 2016 року до виконавчого комітету надійшло 5662 звернення (з урахуванням колективних звернень до міської влади звернулося 20300 громадян). Загальна кількість звернень перевищує минулорічний показник за відповідний період на 2501 звернення. З них, письмових звернень громадян надійшло 5263 (у 2015 – 2841), на особистих прийомах керівників міської ради та виконкому отримано 399 звернень (у 2015 – 320). Загалом жителями міста порушено 6015 питань протягом І півріччя 2016 року.

Серед тих, хто потребує допомоги міської влади – мешканці усіх районів Полтави. Найбільше звернень надійшло від мешканців Шевченківського району міста – 2680. Від Київського району – 1933, Подільського району – 875. З інших населених пунктів надійшло 174 звернення.

Серед питань, які найбільше хвилюють територіальну громаду міста:

питання соціального захисту – 2613 звернень (у 2015 – 1197);

житлової політики – 1245 звернень (у 2015 – 746);

комунального господарства – 846 звернень (у 2015 – 428);

аграрної політики та земельних відносин – 486 звернень (у 2015 – 361);

діяльності органів місцевого самоврядування – 242 звернень (у 2015 – 189);

питання будівництва – 110 звернень (у 2015 – 117);

транспорту та зв'язку – 100 звернень (у 2015 – 90).

Від органів влади вищого рівня, до яких зверталися полтавці, протягом І півріччя 2016 року місквиконкомом отримано 677 звернень (у 2015 – 620). Зменшилася кількість звернень полтавців, що надійшли до Полтавської обласної державної адміністрації та обласної ради – 476 (у 2015 – 511).

На «Урядову гарячу лінію» за звітний період надійшло 255 звернень від мешканців міста (у 2015 – 171).

Порівняно з минулим роком, суттєво збільшилася кількість колективних звернень – 569 (у 2015 – 271). Найпоширенішими питаннями, що піднімали мешканці нашого міста колективно, стосувалася комунальних питань та ремонту житлового фонду: створення об'єднання співвласників багатоквартирних будинків, заміни комунікацій, ремонту будинків, покрівель, під'їздів, ліфтів, асфальтування доріг та внутрішньо будинкових проїздів.

Незначно збільшилася кількість повторних звернень – 77 (у 2015 – 69). Як і в минулі роки, левову частку повторних звернень склали питання житлово-комунального напряму.

Міський голова Олександр Мамай особливу увагу приділяє соціально-вразливим верствам населення - людям з особливими потребами, ветеранів, учасників бойових дій. За 6 місяців 2016 року від учасників війни та бойових дій отримано 1245 звернень (у 2015 – 353), інвалідів загального захворювання – 488 (у 2015 – 248), ветеранів праці, інших пенсіонерів – 171 (у 2015 – 96), членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 56 (у 2015 – 98).

Міська влада та міський голова особисто завжди йде назустріч тим, хто дійсно потребує допомоги. Саме тому у місті діє Програма соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Полтава «Турбота» на 2016 рік. Її заходами передбачено надання метаріальної допомоги за зверненнями громадян окремих пільгових категорій.

У структурі звернень громадян, що надійшли до виконкому протягом І півріччя 2016 року 99% складають заяви, 1% – пропозиції (зауваження) та скарги.

26 відсотків від загальної кількості звернень було взято на контроль. На особливому посиленому контролі міського голови особисто та відповідних підрозділів міськвиконкому знаходяться усі без винятку звернення від найменш захищених верств населення, інвалідів та учасників Другої світової війни, колективні та повторні звернення, звернення до вищих органів державної влади.

Станом на 1 липня 2016 року 2038 звернень вирішено позитивно, 905 заявникам надано аргументовані роз'яснення щодо шляхів вирішення питання, по 5 зверненнях відмовлено у задоволенні питань, 33 звернення повернуто авторам відповідно до ст. 5, 7 Закону України «Про звернення громадян».

Робота із зверненнями громадян є найважливішою частиною діяльності міської влади. Тож, питання оперативного реагування на проблеми, запитання, звернення полтавців - на постійному контролі міського голови та міської влади.

Журналістам до відома

22.07.2019, 16:14.  24. 07. 2019 - прес-конференція щодо проекту «Smart city» Більше інформації

17.07.2019, 13:42.  18. 07. 2019, 09: 00 - демонтаж тимчасових споруд, встановлених без відповідних дозвільних документів Читати далі

11.07.2019, 11:39.  12. 07. 2019, 10: 00 - засідання позачергової двадцять п’ятої сесії Полтавської міської ради сьомого скликання (ПМР, к. 222) Докладніше

11.07.2019, 08:24.  11. 07. 2019, 09: 00 - демонтаж тимчасових споруд. ЗМІНА АДРЕСИ!!! Читати далі

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.