Календар оновлень:

Події міста:29.10.2020, 15:46
Заяви прес-служби:29.10.2020, 15:01
Документи:29.10.2020, 00:00
Полтавцям до відома:28.10.2020, 16:57
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 29.10.2020, 15:46
ГородянамЦ Н А ПДля бізнесу та інвестора Полтава туристична For foreign visitorse-gov СЕД Megapolis
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Олександр Мамай: «Одне з першочергових завдань, які я поставив перед собою – зберегти безкоштовний проїзд для пільговиків»

15.01.2015, 13:30

15 січня Полтавський міський голова Олександр Мамай відвідав комунальне підприємство «Полтаваелектроавтотранс» з метою перевірки стану виконання ремонтних робіт з відновлення міського пасажирського транспорту.

У березні 2011-го міською владою була прийнята програма відновлення тролейбусів ЮМЗ-Т2. Перший такий транспортний засіб було відремонтовано вже того ж року. Сьогодні таких тролейбусів по місту курсує вже 11, ще 2 – «в прцесі». Після проходження відновлювального ремонту ресурс тролейбуса продовжується на 3 роки.

– Наша бригада наразі займається капітальним та середнім ремонтом, – розповів електрозварювальник КП «Полтаваелектроавтотранс» Володимир Курилех. – Капітальний ремонт міського пасажирського транспорту, а саме тролейбусів, проводиться в декілька етапів. Спочатку тролейбус розбирається, аж до самого каркасу, включаючи дах, потім ремонтується електрообладнання, уся механіка, й «одягається» наново. Кінцевий етап – фарбування, за необхідності, та роботи всередині салону, такі як заміна сидінь, або їх реставрація, відновлення ламп шляхом встановлення нових світодіодних стрічок тощо. Робота у нас завжди є, виконуємо її вчасно, тому затримки з випуску відремонтованої техніки у нас немає.

Відновлення тролейбусного транспорту є необхідністю задля збереження екологічно чистого та дешевого транспорту. Тим паче, в такий непростий економічний період як зараз. Цю тему під час візиту на підприємство не оминув у своїй розмові з журналістами міський голова. Збереження безкоштовного проїзду для пільговиків – серед основних завдань, які перед міською владою ставить сьогодні Олександр Мамай:

– Усім нам відомо, що Кабінет міністрів України буде компенсувати пільговий проїзд для пенсіонерів лише до 1 червня поточного року, – зазначив Олександр Федорович. – Тому, одне з першочергових завдань, які я поставив перед собою – зберегти у Полтаві безкоштовний проїзд для усіх пільговиків. Загалом, щорічно Кабмін повинен повністю відшкодовувати місту кошти за безкоштовний проїзд пільгових категорій (розрахунки проводяться відповідно до затверджених на державному рівні формул, потім кошти перераховуються до обласного бюджету, а вже потім – до управління соціального захисту міськвиконкому та безпосередньо до підприємства). Але по факту відшкодовується не стільки, скільки місту треба, а стільки, скільки це можливо з урахуванням державного бюджету. Наприклад, торік на компенсацію за пільговий проїзд місто мало б отримати близько 23 млн. грн. Натомість - перерахували нам близько 12 млн. грн. Ще більше 10 млн. грн. ми мали додати з місцевого бюджету, аби міський пасажирський транспорт, що безкоштовно перевозить пільгові категорії, не зупинився.

Втім, зазначає мер, від такої позиції місто, навіть попри складні часи, не відмовиться:

- Це моя особиста позиція – зробити усе, щоб пільгові категорії продовжували їздити в громадському транспорті безкоштовно. Будемо шукати для цього можливості. В тому числі - ремонтувати тролейбуси, а не закупляти нові – аби зекономити кошти, які потім можна буде використати на забезпечення безкоштовного проїзду.

Сьогодні ж на балансі КП «Полтаваелектроавтотранс» знаходиться 63 пасажирських тролейбуси та 28 автобусів. Щоденно, в середньому, на лінію виходять близько 50 пасажирських тролейбусів, що є досить високим показником у порівнянні зі спорідненими підприємствами електротранспорту деяких інших міст України: Суми – парк пасажирських тролейбусів складає 69 одиниць техніки, в той час, як на лінію виходять лише 41 тролейбус; Кіровоград – парк пасажирських тролейбусів складає 26 одиниць техніки, в той час, як на лінію виходять 17 тролейбусів; Черкаси, Луцьк – парки пасажирських тролейбусів складають 74 одиниці техніки, в той час, як на лінію виходять 36 тролейбусів.

На підприємстві працює 589 чоловік. Серед основних служб «Полтаваелектроавтотранс» такі: служба руху (водії тролейбусів та автобусів, кондуктори) – 340 чоловік, служба рухомого складу (слюсарі з ремонту тролейбусів та автобусів) – 110 чоловік, служба енергетичного господарства (електромонтери контактної мережі) – 25 чоловік, інші підрозділі та адміністрація – 114 чоловік.

У 2011 році міською владою було закуплено 10 сучасних низькопідлогових тролейбусів типу Богдан Т70110, які й до сьогоднішнього часу успішно обслуговують найбільш напружений кільцевий маршрут міста. Поява таких тролейбусів, безумовно, вплинула на покращення якості та зручності процесу перевезення.

Журналістам до відома

29.10.2020, 15:01.  Перелік заходів на 30. 10. 2020 Подробиці

27.10.2020, 13:08.  Перелік заходів на 28. 10. 2020 Подробиці

22.10.2020, 15:23.  23. 10. 2020, 09: 30 - засідання виконавчого комітету Полтавської міської ради (у режимі відеоконференції) Читати далі

20.10.2020, 15:32.  Перелік заходів на 21. 10. 2020  Читати далі

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.

29.10.2020, 15:46