Календар оновлень:

Події міста:21.10.2019, 19:00
Полтавцям до відома:21.10.2019, 18:12
Документи:21.10.2019, 11:57
Заяви прес-служби:11.10.2019, 16:23
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 21.10.2019, 19:00
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

«Червона картка» - сигнал для управлінця!

30.03.2010, 12:03

Про нові методи роботи на прес-конференції в УНІА «Новини України» говорила начальник управління зі звернень громадян міськвиконкому Лідія Буркова, зазначивши: наш досвід використовує вся Україна. Після відвідування аналогічних структур у Києві, Одесі, Харкові, Кременчуці полтавські фахівці розробили авторську методику, що дозволяє місцевій владі кожного дня отримувати найсвіжішу інформацію про стан справ у місті та оперативно реагувати на скарги і пропозиції полтавців. Восени минулого року проведено Всеукраїнську конференцію «Вдосконалення та організація роботи зі зверненнями громадян (з досвіду роботи)». На неї прибуло 48 посадовців із 36 міст України (Житомир, Бориспіль, Охтирка, Конотоп, Дніпродзержинськ, Харків, Донецьк). Тож полтавський досвід зацікавив всю Україну.

Підвищенню стандартів обслуговування сприяло і впровадження системи управління якістю ISO 9001-2000. серед нововведень інформаційні стенди, інформаційні картки з яких відвідувачі дізнаються про все необхідне для вирішення своїх питань. Процес розгляду звернень і скарг став абсолютно прозорим. Проведений наприкінці 2009 року аудит визнав роботу управління зі звернень громадян злагодженою, а звіти – досконалими.

Серед нових методів роботи - застосування «червоних карток», коли керівники районних підрозділів отримують попередження про проблему, з якою мешканець міста записався на особистий прийом до міського голови. Такий запит повинні розглядати і вирішувати за місцем проживання.

На озброєння береться і сучасна техніка. З початку 2010 року вже чотири ГЖЕДи міста оснащені інтернетом та мають програми «Skype». Бажання оперативно спілкуватися безпосередньо із управлінням зі звернень громадян за допомогою відеозв’язку виявили і інші керівники ГЖЕДів. Це дасть змогу одразу при отриманні заявки задовольнити прохання мешканця за місцем його проживання.

Інші новини за цей день:

Звернення міського голови з нагоди двомісячника чистоти і благоустрою —18:32
З постійних депутатських комісій. Відзнаки — для ветеранів —17:32
З постійних депутатських комісій. Дію «Турботи» за певними напрямками продовжать на другий квартал —15:01
З постійних депутатських комісій. Зауважень не було —14:33
Як рухатиметься транспорт у святкові і поминальні дні —13:18
У Полтаві відкрилася кіномайстерня —10:42
Виступали юні таланти —09:27

Журналістам до відома

11.10.2019, 16:23.  14 жовтня у День українського козацтва та День захисника України в Полтаві відбудуться такі урочисті заходи: Читати далі

08.10.2019, 16:45.  09. 10. 2019, 10: 00 - засідання виконавчого комітету ПМР Подробиці

25.09.2019, 08:24.  27. 09. 2019 - урочистості з нагоди відзначення Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні Докладніше

23.09.2019, 17:18.  25. 09. 2019, 10: 00 - засідання виконавчого комітету ПМР Читати далі

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.