Календар оновлень:

Документи:Сьогодні, 16:05
Події міста:Сьогодні, 14:28
Заяви прес-служби:Сьогодні, 11:16
Полтавцям до відома:17.02.2020, 16:40
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 19.02.2020, 16:05
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян

27.02.2012, 09:00

За звітний період під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету та міської ради отримано 2150 звернень, що на 745 більше порівняно з відповідним періодом 2010 року (1405). У міського голови на прийомах побувало 787 заявників (у 2010 році – 533).

На «гарячу» телефонну лінію та телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями звернулося 216 мешканців нашого міста (у 2010 році – 169), «електронною поштою» надійшло 121 звернення (у 2010 році – 101), через «жовту скриньку» отримано 41 звернення (у 2010 році – 105).

До виконавчого комітету за 2011 рік надійшло 10468 заяв, пропозицій і скарг громадян, що на 318 звернень більше порівняно з 2010 роком (10150). Письмових звернень надійшло 8318 (у 2010 році – 8745).

З усіх звернень громадян, що надійшли до виконкому, 97,4% становлять заяви, 1,8% - скарги, 0,8% - пропозиції (зауваження).

За 12 місяців 2011 року, з урахуванням колективних звернень, звернулося 32685 громадян, якими порушено 11052 питання. Порівняно з минулим роком спостерігається незначне збільшення кількості порушених у зверненнях питань – на 292 або на 3%. Найбільшу частку з них становлять такі питання: соціального захисту – 3510 (у 2010 році – 3672), житлові питання – 2980 ( у 2010 році – 2710), комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 1427 (у 2010 році – 1758), земельних відносин – 721 (у 2010 році 499).

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно 62 відсотки (6453), в тому числі 28 відсотків (2878) звернень задоволено, по 34 відсотках (3575) надані вичерпні роз’яснення щодо шляхів вирішення, відмовлено з об’єктивних причин у задоволенні 1 відсотка (127) заяв, клопотань та скарг.

Журналістам до відома

Сьогодні, 11:16.  Перелік заходів на 20. 02. 2020 Докладніше

18.02.2020, 16:42.  Перелік заходів на 19. 02. 2020 Подробиці

17.02.2020, 16:18.  Перелік заходів на 18. 02. 2020 Докладніше

14.02.2020, 10:12.  Перелік заходів на 15. 02. 2020 Докладніше

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.