Календар оновлень:

Заяви прес-служби:25.09.2020, 16:24
Події міста:25.09.2020, 16:09
Полтавцям до відома:25.09.2020, 12:28
Документи:25.09.2020, 09:20
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 25.09.2020, 16:24
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov СЕД Megapolis
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян

27.02.2012, 09:00

За звітний період під час проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету та міської ради отримано 2150 звернень, що на 745 більше порівняно з відповідним періодом 2010 року (1405). У міського голови на прийомах побувало 787 заявників (у 2010 році – 533).

На «гарячу» телефонну лінію та телефон для громадян з обмеженими фізичними можливостями звернулося 216 мешканців нашого міста (у 2010 році – 169), «електронною поштою» надійшло 121 звернення (у 2010 році – 101), через «жовту скриньку» отримано 41 звернення (у 2010 році – 105).

До виконавчого комітету за 2011 рік надійшло 10468 заяв, пропозицій і скарг громадян, що на 318 звернень більше порівняно з 2010 роком (10150). Письмових звернень надійшло 8318 (у 2010 році – 8745).

З усіх звернень громадян, що надійшли до виконкому, 97,4% становлять заяви, 1,8% - скарги, 0,8% - пропозиції (зауваження).

За 12 місяців 2011 року, з урахуванням колективних звернень, звернулося 32685 громадян, якими порушено 11052 питання. Порівняно з минулим роком спостерігається незначне збільшення кількості порушених у зверненнях питань – на 292 або на 3%. Найбільшу частку з них становлять такі питання: соціального захисту – 3510 (у 2010 році – 3672), житлові питання – 2980 ( у 2010 році – 2710), комунального та дорожнього господарства, благоустрою – 1427 (у 2010 році – 1758), земельних відносин – 721 (у 2010 році 499).

Із загальної кількості звернень вирішено позитивно 62 відсотки (6453), в тому числі 28 відсотків (2878) звернень задоволено, по 34 відсотках (3575) надані вичерпні роз’яснення щодо шляхів вирішення, відмовлено з об’єктивних причин у задоволенні 1 відсотка (127) заяв, клопотань та скарг.

Журналістам до відома

25.09.2020, 16:24.  28. 09. 2020, 09: 00  — засідання постійної комісії з питань економічної політики, комунальної власності, бюджету, фінансів (Полтавська міська рада, кім. 223). Докладніше

24.09.2020, 15:48.  25. 09. 2020, 11: 00 - урочистості з нагоди відзначення Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні Читати далі

23.09.2020, 16:28.  Перелік заходів на 24. 09. 2020 Подробиці

22.09.2020, 13:37.  Перелік заходів на 23. 09. 2020 Більше інформації

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.

25.09.2020, 16:09