Календар оновлень:

Документи:17.08.2018, 14:39
Події міста:17.08.2018, 14:34
Полтавцям до відома:17.08.2018, 11:22
Заяви прес-служби:16.08.2018, 16:57
Відеоблог:10.08.2018, 09:08
 
Останнє оновлення: 17.08.2018, 14:39
ГородянамЦ Н А ПІнвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Центр надання адміністративних послуг Полтавської міської ради відсвяткував своє п’ятиріччя

07.02.2018, 11:53

5 лютого центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради виповнилось п'ять років.

Від дня прийняття рішення міської ради про створення підрозділу до сьогодні змінилося чимало, розповідають працівники центру. Так, протягом 2013 року були затверджені Положення та Регламент роботи ЦНАПу, а також визначений перелік послуг, що надаються через нього. На початку його роботи таких послуг було 15, а відвідувачів центру обслуговували 4 державних адміністратора.

- За 5 років роботи Центру кількість адміністраторів зросла в 5 разів, а кількість наданих послуг збільшилась майже в 15 разів. Нині в центрі працюють 23 адміністратора, які надають близько 100 видів послуг, - розповіла начальник управління адміністративних послуг Олена Регеда.

Головна мета роботи ЦНАПу – спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання. Міський голова Олександр Мамай зазначив, що тут роблять усе для того, аби кожен мешканець мав можливість отримати якомога більше послуг в одному місці:

- Приємно зазначити, що наш ЦНАП є одним із найкращих в Україні. Тут працюють кваліфіковані спеціалісти, які допоможуть полтавцям знайти вирішення проблеми, яка їх турбує. Тільки за 2017 рік до центру надання адміністративних послуг було подано понад 60 тисяч заяв. А надходження до міського бюджету від надання послуг склали понад 18 мільйонів гривень.

Серед послуг, які тут надають - оформлення і видача паспорта громадянина України; реєстрація місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; видача декларацій на початок та завершення будівельних робіт, оформлення паспортів прив'язки тимчасових споруд; погодження маршрутів руху транспорту при перевезенні небезпечних вантажів… І це далеко не увесь перелік.

Уже чотири роки у центрі надання адміністративних послуг працює Максим Курило. Він розповів, що кожного дня приймає до двохсот осіб:

- Люди звертаються з різних питань: комусь потрібна допомога стосовно реєстрації місця проживання, комусь послуга з вклеювання фотографії та інші. Робота з людьми – це завжди цікава робота. Отримуєш насолоду від того, що ти просто допомагаєш людям.

Оперативна та якісна робота центру неможлива без відповідного обладнання. Постійну увагу зміцненню матеріально-технічної бази центру приділяє міська влада. За підтримки депутатського корпусу виділено значні кошти на придбання необхідного комп'ютерного обладнання та програмного забезпечення, копіювальної техніки, меблів для обладнання робочих місць адміністраторів:

Нині у центрі облаштовані інформаційні стенди, встановлено автоматизовану систему керування чергою, впроваджено електронний комплекс «Універсам послуг» з використанням відповідного обладнання та програмного забезпечення. Окрім того, за допомогою «особистого кабінета замовника» громадяни мають можливість через Інтернет переглянути стадію обробки своєї заяви. Впроваджено смс-інформування про готовність результату послуги.

У центрі облаштовані рецепція та термінали сучасного європейського зразку, сектор видачі готових результатів надання адміністративних послуг. Також, встановлено обладнання для оформлення та видачі біометричних документів:

- Зовсім недавно на вимогу діючого законодавства ми почали надавати нові послуги: оформлення та видача паспорта громадянина України у формі ID-картки, а також закордонних паспортів, - розповіла адміністратор центру надання адміністративних послуг Юлія Олексіїнко. - Адміністратори пройшли стажування, де вивчали усі нормативно-правові документи і зараз ми виконуємо цю роботу.

Одним з тих, хто подав документи закордонного паспорта саме в ЦНАП став Володимир Арендаренко. Чоловік розповів, що ця процедура зайняла у нього мінімум часу:

- У мене дочка живе у Латвії, і запросила в гості. Для того, щоби це зробити необхідний закордонний паспорт. Він у мене був, проте строк його дії вичерпаний. Саме тому звернувся в центр надання адміністративних послуг. Учора я отримав номер і сьогодні, у визначений час, мене запросили. Уся процедура пройшла без черги, швидко та якісно.

Та на цьому поліпшення в роботі центру надання адміністративних послуг не закінчились. Начальник управління Олена Регеда розповіла, що у рамках реалізації Проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС) досягнута домовленість про фінансування Канадськими партнерами заходів проекту «Удосконалення роботи центру надання адміністративних послуг Полтавської міської ради». Так, невдовзі окрім інформаційних терміналів та оновленої рецепції європейського зразку у ЦНАПі з'явиться дитяча кімната.

Для зручності громадян центр надання адміністративних послуг працює щоденно, без перерви на обід з 8 до 17.15, а два рази на тиждень - з 8 години до 20 години. Вихідний – у неділю.

Відеорепортаж про цю подію можна переглянути тут.

Журналістам до відома

16.08.2018, 16:57.  23 серпня 2018 року з 17: 00 на Театральній площі проходитиме культурно-мистецький захід з нагоди Дня Незалежності України Більше інформації

06.08.2018, 09:16.  8 та 9 вересня відбудеться етнофестиваль «Зберемося, Роде!» Подробиці

25.07.2018, 16:59.  26. 07. 2018 - круглий стіл "Міська програма «Бюджет участі»: етапи реалізації та проблеми під час виконання проектів Докладніше

19.07.2018, 08:40.  20. 07. 2018 - шістнадцята сесія Полтавської міської ради сьомого скликання Більше інформації

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.