Календар оновлень:

Події міста:19.02.2020, 10:09
Документи:Сьогодні, 17:02
Заяви прес-служби:Сьогодні, 16:42
Полтавцям до відома:17.02.2020, 16:40
Відеоблог:09.04.2019, 16:04
 
Останнє оновлення: 19.02.2020, 10:09
ГородянамЦ Н А ПЕкономіка та інвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Про результати виконання антикризової акції «Полтавська марка»

09.06.2009, 16:22

Про роботу щодо реалізації заходів підтримки полтавського виробника «Полтавська марка» на апаратній нараді інформували заступник начальника управління економічних питань Ігор Федорищев та директор ТОВ «ІРТ-Полтава» Інна Смірнова. Як відомо, проект передбачає збереження робочих місць, утримання та нарощування обігових коштів, які живлять економіку міста.

 В акції «Полтавська марка» взяло участь майже 50 суб’єктів господарювання, з них 15 великих та середніх промислових підприємств. По місту акцією охоплено майже 130 торгових точок. Серед найактивніших учасників – ЗАТ «Фірма «Полтавпиво», СП «Універсам «Полтава», ТОВ ТД «Полагросервіс», ТОВ «Полтава-Біопродукт», ТОВ «Смарагд», ЗАТ «Світанок» та інші. Долучилися до акції мережі магазинів «ЕКО», «Фуршет», «Велика кишеня».

Під логотипом «Полтавська марка» випущено близько 200 найменувань товарів, надано понад 11 видів різних послуг (у громадському харчуванні, торгівлі, туризмі, рекламі, страховій, банківській сферах тощо). Про позитивні результати акції свідчать цифри. За 4 місяці 2009 року питома вага реалізації продукції ВАТ «Полтавапиво» (його керівнику Василю Лавриченку на нараді вручено подяку міського голови) збільшилася удвічі по місту та в 4-5 разів по області – у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Майже на 1 мільйон гривень зріс обсяг реалізації продукції ВАТ «Полтавакондитер». Питома вага реалізації продукції КП «Полтавський м’ясокомбінат» від її загальної реалізації становить майже 60% і є стабільною у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

 У магазинах «Фуршет» реалізація готових ковбасних та м’ясних виробів зросла на 20%, хлібобулочних виробів – на 155, пива – на 12%, у магазинах ТОВ «ЕКО» збільшився продаж ковбасних виробів на 5-7%, майонезу – на 10%, води «Полтавська джерельна» - на 20%.

 Підсумовуючи обговорення, міський голова Андрій Матковський зазначив: проект виправдав покладені на нього надії, тож варто його дію продовжити до кінця року. Головне – працювати зі споживачем, наголошуючи на якості нашої продукції. У місті не повинно лишитися жодної торгової точки, де б не було представлено полтавських товарів.

Журналістам до відома

Сьогодні, 16:42.  Перелік заходів на 19. 02. 2020 Читати далі

17.02.2020, 16:18.  Перелік заходів на 18. 02. 2020 Докладніше

14.02.2020, 10:12.  Перелік заходів на 15. 02. 2020 Докладніше

13.02.2020, 15:15.  Перелік заходів на 14. 02. 2020 Більше інформації

Інша інформація

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.