Календар оновлень:

Документи:24.03.2017, 16:31
Події міста:24.03.2017, 15:41
Полтавцям до відома:23.03.2017, 11:40
Заяви прес-служби:23.03.2017, 11:25
Відеоблог:20.03.2017, 14:03
 
Останнє оновлення: 24.03.2017, 16:31
ГородянамЦ Н А ПІнвестиції Полтава туристична For the foreign visitorse-gov
Петиція Публічна інформація Документи Місто Міська влада Події міста Приймальня Всі розділи
Полтава

Офіційний сайт Полтавської міської ради
та виконавчого комітету

Полтава — перлина України,
її історична і духовна скарбниця —
місто, в якому хочеться жити.

Телефон довіри - забезпечення публічності, прозорості в роботі органів ДКРС

16.12.2010, 16:10

Робота Контрольно-ревізійного відділу в м. Полтава, Полтавському та Решетилівському районах спрямована на здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, забезпечення та посилення контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, субвенцій з місцевого та державного бюджетів, коштів підприємств та організацій, підконтрольних органам ДКРС.

Постійними напрямками роботи відділу є забезпечення публічності, прозорості та неупередженості при проведенні контрольних заходів та повний, своєчасний і об'єктивний розгляд звернень громадян та оперативне реагування на проблемні питання, які порушені в цих зверненнях.

Телефон довіри є одним із засобів забезпечення зворотного зв'язку Контрольно-ревізійного відділу в м. Полтава, Полтавському та Решетилівському районах з громадськістю.

Зворотний зв'язок КРВ в м. Полтава, Полтавському та Решетилівському районах з громадськістю за допомогою "телефону довіри" забезпечується щодня (крім вихідних та святкових днів) з 9-00 до 18-00 години (у п'ятницю з 9-00 до 16-45 години).

Метою функціонування "телефону довіри" є надання відділом, в межах компетенції, визначеної чинним законодавством, інформаційно-консультативних послуг (правової допомоги) громадськості з питань здійснення державного фінансового контролю.

Основними завданнями функціонування "телефону довіри" є:

- надання роз'яснення щодо повноважень органів державної контрольно-ревізійної служби (далі – ДКРС);

- фіксація повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, підконтрольними органам ДКРС;

- фіксація повідомлень стосовно неправомірних дій (бездіяльності) та рішень службових осіб органів ДКРС при здійсненні ними своїх повноважень.

Слід відмітити, що реєстрації підлягають повідомлення незалежно від того, як вони подані – конкретним адресатом із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові чи анонімно. Однак, в журналі не реєструється повідомлення, зі змісту яких незрозумілі причини звернення або в яких нечітко викладено суть питання.

В залежності від інформації, отриманої за "телефоном довіри" відділ вживає таких заходів:

- у разі надходження запитань щодо повноважень органів ДКРС – безпосередньо (в режимі телефонного спілкування) надаються відповідні роз'яснення;

- у разі надходження повідомлень про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна об'єктами, підконтрольними органами ДКРС, зазначена інформація враховується при проведенні планових контрольних заходів;

Особистий прийом громадян в КРВ здійснюється начальником відділу Салогуб І.І. щопонеділка з 10-00 до 12-00 та заступником начальника Фоміною Л.П. кожної п'ятниці з 11-00 до 13-00.

Розгляд звернень та організації особистого прийому в КРВ проводиться відповідно до ст. 40 Конституції України та на підставі Закону України „Про Державну контрольно – ревізійну службу в Україні", законів України „Про звернення громадян", „Про статус народного депутата України", „Про статус депутатів місцевих рад", Кодексу України „Про адміністративні правопорушення" та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Звернення може бути подане окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне) під час особистого прийому чи надіслане поштою. Письмове звернення без зазначення місця проживання та/або не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. До звернення, з якого неможливо встановити авторство, відноситься:

- те, в якому немає або нерозбірливо зазначено прізвище, ім'я по-батькові автора звернення;

- в якому зазначено неповна адреса місця проживання автора звернення.

На сьогоднішній день активізовано широке висвітлення діяльності роботи контрольно-ревізійного відділу в м. Полтава, Полтавському та Решетилівському районах у засобах масової інформації. Постійно діють „телефони довіри" ГоловКРУ України ((044)425-38-18, (044)425-37-71), Контрольно – ревізійного управління в Полтавській області (7-36-00) та Контрольно – ревізійного відділу в м. Полтава, Полтавському та Решетилівському районах (7-27-81), за якими працівники служби завжди нададуть роз'яснення щодо повноважень органів державної контрольно – ревізійної служби та зафіксують повідомлення про порушення законодавства.

Начальник КРВ в м. Полтава,

Полтавському та

Решетилівському районах

І.І. Салогуб

 

До вашого відома

Ви можете отримувати оперативну інформацію з сайту Полтавської міської ради за допомогою RSS-каналу.